Wouter

"Het OV is voor mij een passie en in deze functie kan ik mijn kennis van het OV op een waardevolle manier toepassen voor onze reizigers."
/getmedia/88eed711-1bc8-4190-a7ab-80575ef9cbb7/Wouter.jpg?width=521&height=501&ext=.jpg

Regina

"Ik vind het belangrijk om mensen van dienst te kunnen zijn. Dankzij mijn hulp stappen reizigers tevreden in de trein. Daar word ik blij van."
/getmedia/f490b179-3c61-4462-9753-324beb40be51/Regina.jpg?width=515&height=427&ext=.jpg

Persoonlijk contact op het station

Ontmoet onze Service Medewerkers op station Enschede, Hengelo en Zwolle

Vanaf 9 augustus starten we op station Enschede, Hengelo en Zwolle een proef van een half jaar met Service Medewerkers. Deze medewerkers zijn op werkdagen van 07:15 tot 19:15 uur, op zaterdagen van 08:15 tot 20:15 uur en op zondagen van 09:15 tot 21:15 uur aanwezig.

Onze Service Medewerkers zijn er voor jou en helpen je graag op weg met reisinformatie en reisbegeleiding. Heb je een vraag over in- en uitchecken, een overstap of ben je iets verloren in de trein? Onze Service Medewerkers helpen jou graag verder! We vinden namelijk dat je deze vragen niet alleen online, maar ook op het station moet kunnen stellen aan ons. Daarom breiden we onze service vanaf 9 augustus verder uit.

Waar vind je onze Service Medewerkers?

Je vindt onze Service Medewerkers op station Enschede, Hengelo en Zwolle. Op werkdagen is er van 07:15 tot 19:15 uur, op zaterdagen van 08:15 tot 20:15 uur en op zondagen van 09:15 tot 21:15 uur een Service Medewerker van Keolis aanwezig op het station. Je herkent de Service Medewerkers aan hun blauwe Keolis uniform. De Service Medewerkers staan op het perron waar de Keolis Blauwnet treinen rijden, bij de in- en uitcheckpalen of kaartautomaat.

Waarvoor kan ik terecht bij de Service Medewerker?

Onze Service Medewerkers zijn er om jou persoonlijk te woord te staan. We vinden het namelijk belangrijk dat jouw reis zo goed en prettig mogelijk verloopt. Ook als er iets niet duidelijk is of verandert op je reis. Zo kan je onze Service Medewerkers vragen stellen over:

  • in- en uitchecken
  • de dienstregeling
  • overstap naar andere treinen en bussen
  • hulp bij vertraging
  • hulp bij werkzaamheden aan het spoor en stremmingen
  • gevonden voorwerpen

Ik reis niet via een station waar een Service Medewerker aanwezig is. Waar stel ik mijn vraag?

Onze Service Medewerkers zijn dagelijks aanwezig op station Enschede, Hengelo en Zwolle. We hebben gekozen voor deze stations, omdat 93% van onze reizigers via (één van) deze stations reist. Reis je niet via (één van) deze stations? Geen probleem. Stel je vraag in de trein aan één van onze Medewerkers Service & Veiligheid of digitaal via onze klantenservice
/getmedia/ab2dfe7a-0e07-42d7-8dfc-12671adb466f/Service-Medewerkers-Keolis-Blauwnet.jpeg?width=1600&height=1200&ext=.jpeg